2011. április 15., péntek

Welcome to the family

Olybá tűnik, fogadok német cserediákot. Ez azzal jár hogy ki kell tölteni egy bemutatkozó lapot: mi kedvec kajád, zenéd stb. A legutolsó kérdés az, hogy melyik 3 dolgot vinném magammal egy lakatlan szigetre? Elgondolkoztam. Jared Leto, Shannon Leto és Tomo Miličević. Ennyi.

Szóval emiatt a 3 gyökér miatt mászok el egészen Sopronig

Furcsa, de már egészen kiskorom óta részei az életemnek, még ha nem is tudtam róla. Tudni kell rólam ,hogy kiskoromban rengeteg dalt felismertem és halandzsáztam. A videolklipeket szintén nagyon vágtam. És most, amikor a Capricorn videóját néztem legelőször, vagyis csak azt hittem, mert beugrott hogy én ezt láttam! Emlékszem a sárra, az emberekre, a kocsira.
Szüleim a Nagy Sándort nézték, bementem hozzájuk és gyorsan kizavartak, mert ez nem nekem való film. A Pánikszobából is megmaradt egy részlet. Szóval végig ott voltak.
És most még mindig nem tudom teljesen felfogni, hogy látni fogom őket! Őket, akik miatt annyit sírtam tavaly nyáron, akiknek a zenéje már a részemmé vált, akiknek a dalaik mintha nekem/rólam szólnának, akik miatt teljesen megváltozott a világ szemléltem - jó irányba és még időben, akik miatt olyan emberekre találtam, akik nagyon sokat jelentenek nekem.
Köszönöm srácok!

Köszönök mindent!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése