2011. február 24., csütörtök

Zseni vagyok? Ugyanmár!!!

Az biztos, hogy a mai napon hatalmas önbizalomlöketet kaptam. :)

Rajzon odabátorkodtam a tanárhoz, és elregéltem neki az ötletemet a VOLT-os pólómmal kapcsolatban. Tényleg BÁTORKODTAM, mert féltem, hogy csak annyit mond: hülye vagy, ez képtelenség. Ehelyett: tényleg őrültség, de pozitív őrültség. :D
Azt is mondta, hogy ha most a képzőművészeti egyetemen adnám ezt be, mint ruhatervet, egyből bekerülnék a budapesti elitbe. Irigyel, hogy ez nem neki jutott eszébe anno.
Szóval most szépen nekiállok az ötlet megvalósításához, bár átrágtuk magunkat a témán ... és elég nehéz lesz a kivitelezés. Hajamat fogom tépni, az biztos.

2 megjegyzés:

  1. Nem baj az, ügyes vagy te! Különben is: Nothing is impossible and impossible is nothing! :D Nagyon kíváncsi vagyok a végeredményre!

    VálaszTörlés
  2. Hát hallod én is XD meg úgy megnézném a srácok fejét is :D

    VálaszTörlés